13 Juli

igår efter maten var jag, mamma o Rebecca o shoppade ju o då köppte jag lite saker, det kommer bilder längre ner i inlägget.

Sen stack vi till mormor o Tommy o sov där. Vi åt glass o chips o snackade sen vid typ halv tolv gick vi o la oss.
Det var shiit varmt i rummet men det gick till slut att sova (Y)
Vaknade vid halvt tio, tio kanske då gick vi upp o åt frukost o sen spelade jag Rebecca o mormor monopol, hehe, Rebecca vann ;oo
Sen kom Emma för mormor skulle passa henne. Men hon var nt riktigt på humör idag hon ble typ sur hela tiden men jaja vi lekte ändå (Y)
Sen stack vi till center syd o åt men Emm, marica, jonas o lilla Flisan, elr lila o lilla hon e nt så liten längre :S
Sen stack vi hem hit o åt glass  :D
nu vet jag nt vad jag ska göra men jag hittar väll på nåt, hoppas jag :D


linne Hm ca 50 kr


linne hm ca 50 kr


Linne Gina tricot ca 100 kr


tunika Gina tricot ca 150 kr


likadan tunika fast annat mönster

köpte oxå ett par gladiatos skor i svart o två nagellak, o en sport bh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0