17 Juli


 hejj :D

idag så har jag mamma, pappa o farmor varit o hälsat min farfar som ligger på sjukhus :(
har har opererat maggen nu :((
uusch det e så hämstk när non blir sjuk spc non man känner o älskar så mkt :(
mamma var nt med inne hos farfar för vi kunnde ju nt va hur många som hälst där inne.
vi var där i ungefär en timme, o det var faktiskt jobbitgt att sitta där inne i sjukhus lukten med non man känner :(
sen lämnade vi farmor hemma hos dom o stack vidare till s-torp o åt lunch o kollade efter typ ute stolar.
o för ett tag sen var jag o zack på en promenad :)
nu ska jag kolla lite vad jag ska lägga i tvätten o sånt till Kroatien resan :)
vi åker ju på torsdag :D ska blir så jävla kul :))
fast först e det ju Åhus o tänka på ;))

igår så var jag o Amanda på sjöbo marknad :))
vi åkte en karusell
o vi handlade var sin väska shiit snygg  ((:
sen köpte vi typ hur många drikor som hälst
annars gick vi mest runt o satsade på cholad hjul x)

här kommer några bilder från igår :D




båda köpte en sån här väska :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0