Mkt i ett :D

 
Jag vet har inte lagt upp på länge :/

i måndags  så var det fotobllsskolan :D det var jätte kul de delade upp oss i lag med land namn o sen hade vi tornering hela förmddagen sen åt vi o sen körde vi beachfotboll o en tekniktävling :D sen efter var man på badet med en massa roliga :D

tisdags samma idag fotbollsskola med turnering o efter lunch stack vi till badet :D
men efter fotbollsskolan så stack jag hem duschade gick ut med Zack sen kom Marica, Emma o Flisan o hämtade mej o vi körde hem till de sen sov jag där o på onsdagen så hade Emma feber så hon sov ganska mkt så jag gosade med flisan :D
sen på kvällen så var jag o bästa moster Marica på bio o gissa vad vi såg... ECLIPSE :D Den var shiiit bra :D
På torsdan var det fotbollsskolan igen o sen på kvällen handboll o sen kom kusin Clara o sov över till igår. Igår kom Jenny, clara o pontus mamma o hämtade oss så stack vi till vårdcentralen med claras tå o jag klarade inte av det så jag var nära påatt svimma :S
Sen stack vi till stan tittade i lite affärer o åt lunch sen stack vi hem till Clara :D o där sov jag till idag:D
Imorse ringde Rebecca vig halv tio o sa att de skulle till stranden o undrade om jag skulle med o det ville jag så det var snabbt göra sej i ordning sen kom mamma o Rebecca vid havl elva sen stack vi till Lomma beach :D
 här kommer lite bilder :D


 i Måndags efter fotbollsskolan :D jag o Sanna på bild :D

 
Sötare unge finns inte alltså! :D♥


bilden e från i söndags men iaf, Clara :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0