5 juli

Vaknade vid 9 :O Gick ner o åt frukost o sen hat jag typ tittat på tv o sånt.
För ca en timme sen var jag o Rebecca i veberöds djuraffär, för Rebecca ska till en kompis som precis fått en hundvalp :D
Nu sitter jag här o oroar mej, för jag ska ta den gardacil (sprutan mot livmodercancser) i eftermiddag :S
vet nt om jag ska tro att den gör ont elr ej för mn kompis tkt den gjorde jätte ont o svimmade, o Rebecca tkt nt den gjorde ont alls :S
Men iallafal ska jag möta upp mamma på vårdcentralen lite i fyra :/
ikv kanske man ska sova över med Julia o ta kvällsdopp på badet men inget e bästemt ännu så får så :D




 inget med bilden att göra, men ni får en bild på VÄRLDENS sötaste unge för att jag saknar henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0