Åhus!

 Åhus gick bra första dagen,, andra dagen gick det nt lika bra men vi gick till B-slutspel o förlorade första matchen där. o det var en som knuffade mej hela tiden i sista matchen så jag trillade o svalde shiit mkt sand :(

Karlshamn HF - Veberöds HK 

7-7
Veberöds HK - Eslövs IK 3
8-6
IFK Tumba HK 2 - Veberöds HK
5-6
Veberöds HK - H65 Höör 2
6-2
Lödde Vikings HK 2 - Veberöds HK
5-5
Veberöds HK - H43 Dalby 3
5-12


det var första dagen så det gick bra :D
o jag köpte ett par shorts o trykte dem där med `RUMPAAH´där bak ;d


Andra dagen gick det nt lika bra :(
men vi var jättetröta o det var jättevarmt båda dagarna :/

IK Bolton - Veberöds HK

10-6
Veberöds HK - Åhus Handboll 2
9-3
IK Pandora ( Pandhora ) - Veberöds HK
6-3
Dalhems IF 2 - Veberöds HK
7-5
Veberöds HK - Gökstens BK 2
4-6
 
 B- slutspel:
Lugi HF 2 - Veberöds HK

7-6
 
bilder kommer nog nt förren jag kommer hem från kroatein, för vi sticker ikv o jag hinner nog nt ladda upp dem då :(
men jag lovar att göra det om jag hinner! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0