1 Juni

Hejj!

Äntligen är sommarmånaderna här, har längtat nått så in i :)
hoppas nu att värdet kommer snart också :D
Idag hade vi ''om du var jag'' i skolan o vi 6:or var ledare elr vad man ska kalla det. Jag o Sara o Oliver har 5-6 åringar o guuud vad gulliga alla är asså! :D
Alla skulle hålla i vars en lek men jag höll o två.
Sara höll i nån namnlek o det gjorde Oliver också.
Jag höll i två lekar vet nt vrf men det var nån typ rolig lek o nån trygghetslek :S
Men det var faktiskt jätteroligt!
Nu sitter man här o tittar lite på fb o sånt o ska snart göra mat :)

puss o kram :)

Kommentarer
Postat av: Dufke

De va rett kuul, fast jag hade treor uppåt, inte lika kul :S Hur faan gick det när oliver skulle hålla lek??? XD

2010-06-01 @ 19:34:41
Postat av: johannaaa

hahah det gick nt så bra xD

2010-06-01 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0