24 Juni

 Jag vet jag har nt uppdaterat på JÄTTELÄNGE men nu kommer det :)

I lördags så var man i Lomma och träffade Natalie :D
vi tänkte först bada men vi orkade nt för solen var i moln så vi åkte in till stan och så på bio '' kommisarie späck'' 
Den var faktiskt jätte rolig :)
sen på kvällen så kom My o hennes familj o min familj o några andra o åt hos Natalie :D
så på kvällen så tog vi kvällsdopp i havet :)
det var mitt först dopp i havet för i år :D

i Måndags Var jag med Rebecka Holm, vi handlade glass o pratade o liet sånt :D
Sen var det match på kvällen o vi förlorade med 5-3 :(

Igår var jag mend Amanda o vi tog jätte många bilder  :D
de kommer någ någon annan dag :)
Sen började hennes träning kl 17:00 för hon hade målvaktsträning
o min började 18:00
så jag tog lite foton :D

Idag så var Emma, Marica o Felicia här :)
Lilla Flizzan har vattenkopper stackarn men men.
Det blev mkt hoppa studsematta, haha som vanligt (Y)
Vi var också o handlade glass (A)
Sen har man tagit det lugnt :D



Från i Måndags med Rebecka Holm :)

I går innan träningen :)

Igår innan träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0