Begravning :(

dagen igår var rikgtigt jobbit, så jag orkade inte lägga in då.
Det var ju begravning igår o fy fan vad sorgligt det var :(
allt var jätte jobbigt på begravningen men det jobbigaste var när man skulle fram o lägga blomman på kistan o säga hejdå för sista gången, då bara sprack man tårarna bara ran o man bara lätt dem göra det, sen när vi skulle ut från kyrkan grät jag så mkt att jag nt kunde andas :o
sen tände jag ett ljus för honom.
Sen hade vi en minnesstund i nått hus o åt lite o sånt o jag o clara fick ta hand om disken :o
o det var jätte många som kom fram o krama en o sånt.
så igår blev en dag men mkt tårar o kramar,
o lite leende :(
Sen följde farmor med oss hem o sov här :)
o idag va det först handbollsmatch o vi hade INGA avbytare så det var ganska jobbigt o det andra laget hade två 96:or o ändå vann de bara med fem mål :o
jaja nä ska jag nt ta er tid mer, bilder på blomman vår familj, kusinerna o farmor  gav kommer när jag fått dem av rebecca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0