en vecka :o

Ååh det har gått en vecka nu sen du gick bort, o ändå e inget bättre. Trodde nt det skulle vara så här att mista ngn :'(
tänker på dej varje dag o jag hoppas att du har det bra där uppe. Allt har blivit så annorlunda.
Jag har aldrig trot att man kommer upp i himlen när man dör men nu tror jag faktiskt det, jag vet nt vrf men det bara blev så. Jag saknar dej så det gör ont i hela kroppen. O jag gråter nästan varje dag fast jag vet egentligen nt vrf det kommer ju nt hjälpa men jag hoppas att han vet hur mkt vi i släkten älskar o saknar honom.
tur att jag har vänner som hjälper mej annars kommer jag aldrig klara detta. O på fredag e det begravning :(
uscch allt detta e så hemskt det käns som om mit liv slutede för en vecka sen då hände allt
det var en vecka sen mitt liv  förstördes
en vecka sen mitt hjärta gick i en miljon bitar
en vecka sen jag träffade dej sista ggn
en vecka sen jag fattade
en vecka sen mina tårar tog slut
en vecka sen jag förlorade en av de bästa saker jag hade,, min farfar :'(
ni kanske tkr att jag e konstig att jag reagerar så här föratt min farfar dött men jag överreagerar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0