16/10 :D

jag vet att jag nt e så aktiv här, men det kanske blir lite mer nu för vet ni vad..?
IDAG FICK JAG EN LAPTOP :D
iiiiiih :D
det började med igår att jag frågade Rebecca om jag fick låna hennes dator för hn var ändå inte hemma så :) 
sen när jag kom ner så frågade mamma vad jag gjort o jag sa att jag suttit vid rebeccas dator för att min har DAMP.
o d¨sa farmor att hon skulle köpa en laptop till mej :D
mamma o pappa sa först nä men farmor bara jo nu vill jag köpa en laptop till henne så idag gjorde vvi det :D
om ni undrar vrf farmor va hos oss så e det för att hon åt här igår kväl eftersom farfar e sjuk så tänkte vi att hon kunde äta här då ((((:
jaja men vi har oxå hälsat på gamle mormor Ingar idag o hon sat o skvallrade om alla andra tanter där xdd
sen stack vi o köpte data o sen till farfar :D
sjukt BRA dag tkr jag xdd

puss o kram (K) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0