gtrd

i fredags var skolan okej, sen stack jag ,Tova, Sara, Amanda, Shanta, Rebecka o osckar hem till Sara o kollade skräkfilm :S
hömm,jag Sara o Amanda var nt alls rädda xdd  Joo det va vi ! :S
sen stcka man hem o ollade på tv o typ fixade lite till lördan
som va så jävla BÄST :D
Jag, Clara o Pontus skulle ju till Jenys (deras mamma) fest där det var typ 130 folk :O
men det hämtade mej vid lite över tolv sen stack vi hem o vi fixade Claras naglar o kollade på OTH :D
sen fixade vi oss, o Pontus kom hem från nån golfavslutning elr nåt :S
o han kom en halvtimme senare för de slutade för sent :O
så vi skyndade oss. Sen när vi skulle sticka så hittade nt Clarasin cykel vi trodde den hade blivit stulen så vi ringde Stefan (deras pappa) o han sa att den var hos Anna o Louise, så vi stack dit ämta hennes cyklen o fortsatte typ två minuter då hennes kedja hoppade o vi fick nt på den :O
sen vi fick gå :(
sen om vi dit åt mat o efterrät o sen började de vuxna dansa o pappa bjöd upp mej :O
haha såg nu jävlig kul ut för har ingen taktkänsla :S
sen dansade Clara o pappa och jenny o ponuts xdd
sen stack vi hem o tittade på två filmer xdd
Söndagen var ganska lugn vi tog det lugnt o hyrde en film sen skjutsare jenny hem mej.
igår var jag hos farmor o vi hälsade på farfar :D
vi var ute o gick med honom :)

jag vet det bler lååååååångt, därför får ni en bild :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0