.

Hej :)

idag spelade man fotbollsmatch mot Malmö på romele.
O vi vann med 5-0 :D
trodde faktiskt nt att det skulle gå så bra ;o
Igår var det vil i skolan o eftersom jag e med i elevrådet så hjälpte jag till. Typ såg till att det bara hade en röst i kuväret (stavning). Sen efter lunch så räknade vi rösterna o gjorde det till prosent, o precis när vi var klara med det så kom det en o bara ''Ja asså jag har varit på prao idag o mina lärare sa att jag skulle få rösta när jag kom tbx''. O vi fick ju nt se vad han röstat så det ble shiit klyddigt!!!
Men så här kom de fyra bästa.
1. Moderaterna
2. Sverigedemokraterna ;oo
3. Piratprtiet
4. Miljöpartiet.

Imon blir det till Höllviken där Emma, Felicia, Marica och Jonas flyttat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0