lalala jag vill ha sommar, sommar, sommar

idag vaknade jag vid havl tio ungefär då gjorde jag mej iordning och sen bar det av till  mormor och Tommy :)
elr ja mamma o pappa lämnade mej sen åkte de vidare till hornbach. Så jag lästa skvallertidning, åt toblerone och hjälpte mormor lite medan vi väntade på att mamma o pappa skulle komma så vi kunnde fika :)
sen åkte vi hem och jag kollade på ett avsnitt oht (:
nu ska jag snart sräda mitt rum och lite annat tråkigt :(
och ikväll är det ju det där nya programmet stocholm-båstad elr vad det heter, jag såg det förra veckan och tyckte det var sådär men man får väl ge det e chans till?


Är det nån annan som längtar till sommaren elr är det bara jag? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0