skola, skola och ännu mer skola :(

hej :)

ååh asså förlåt att jag nästan aldrig uppdaterar :( men har inte tid, tränar ju ganska mycket sen är det ju läxor och sånt men jag vill lägga upp varje dag och det ska jag fan ta mej oxå. Från och med nu!
skolan idag var sådär, kämpade hela bildlektionen med att få ut fgina bilder på fotbolls laget till min och Amandas affish, som jag fick göra själv idag för Amanda e sjuk :(
Men fick inte ut någon bra bild för skrivaren är ju från typ 1970 elr nått, nä jag vet inte men den är sjukt dålig :(
Sen har man förberett sig för ett svenska prov så kommer han idag och säger att vi ska skjuta fram på det :o
ååh jag blir så sur på sånt han kan ju inte komma samma dag oc säga att han skjuter upp på det, när alla lixom pluggat till idag. Men han planerar alltid så dåligt :(
Och mamma o pappa stack ju till Budapest imorse så jag o Rebecca har hela helgen för oss själva nu :D
imon sover antagligen Emily här :)
men nu ska jag snart äta, ska ju träna handboll ikv :) Vi spelade föresten vår sista handbollsmatch i måndags och vann med 18-12 tror jag att det va :) Känns skönt att vinna sista matchen på serien eftersom vi typ aldrig vinner annars. men vi kom iaf inte sist (Y)

puss o kram :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0