SOOOOL :D

nämen oj nu har jag inte lagt in på två dagar :(
men jaja, i tisdags kväll var et ju grillfest men det var inte jätte kul så vi gick vid ungefär tio, sen somnade vi halv tolv eftersom vi dygnat innan xd
haha sen sov vi tio och en halv timme (Y)sen var jag hos Amanda till ungefär tre för jag o pappi skulle ju se MFF-mjälby på kvällen :D och MFF vann med 1-0 :D(Y)
Igår tog jag det lugnt hela dagen i solen, och sen på kvällen skulle vi bort :)
och idag har jag oxå tagit det lugnt, började dagen med att kolla på pippi långstrump som gick på tv!
Sen gick jag o pappi en lååååång skön runda med Zack :D
när vi kom tillbaka satte vi upp studsmattan och farmor kom (: efter en stund kom morfar med och vi fikade, sen åkte morfar igen men farmor sovder här inatt :) pussen!


Man ser det kanske inte så mycket men jag har faktiskt fått gnska mycket färg i ansiktet dessa dagarna :D (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0