trött på att planera själv?!

  Hejsan allihopa :D

idag var skolan ganska kul! Jag Dufke, Aaron och två från åttan planerade en bad dag med Talangjakt, fast det var nästa bara jag och Dieuwke som gjorde något, vi: gjorde affischer och hängde upp dem, pratade med rektorn om det, fixade ett möte med tommy så vi kunde få scen, mikrofoner osv, vi gick till matsalen med en ifyllen lapp om att vi inte ska ha någon skolmat den dagen utan grilla hamburgare istället. Och ed andra satt och kollade youtube klipp och gjorde schema! lite skillnad där va? ^^
Men jaja. När jag kom hem var dat bara att sätta sig med läxan, vi skulle skriva om fem elr sex sagor tror jag det var :o men sånt e livet ibland. tråkigt!
Ikväll blir det träning, usch det var alldeless för längesen jag tränade handboll nu! :(
 men puss och kram så sen vi imon? :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var ett tag sen jag såg den så kommer inte ihåg så mycket. Men den var superbra :P

Jajjamän, dagen har varit super! :D

2011-04-28 @ 18:17:59
URL: http://sannavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; oh tack så mycket , detsamma ! :)



Jag har varit och shoppat och träffat folk ;) durå?

2011-04-28 @ 21:31:44
URL: http://juliieeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0