4:e advent

Jaha då har man bakat julgodis också i år :)
vi började direkt efter frukosten och det blev en del, jag hade ansvar för kola och Rebecca för rockey road, mamma för snickers sen mamma och syster snöblooar också, och pepparkakor gjorde vi lite fler av också som jag glaserade ;)
och jag och syster var och oantade flaskor vi hade så mpnga att vi knappt kunde bära dom :s hehe.
ikväll blir det bara mysa med familjen sen är det ju bara några dagar kvar av skolan och på tisdag efter skolan åker jag sara, tova och amanda hem till sara och har vårt årliga julmys! (y)
puss♥


ahahah bara älskar denna bilden på min lilla sötnos, togs för typ ett år sen tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0