första dagen på jullovet :D

helllu :)
gud vad skönt det var att sova ut för en gångs skull! Och sen bara ta det lugnt och äta frukost jättelänge och titta på trolltider. trolltider är så bra, så gammal och mysig, och det var ganska länge sen jag såg den så. annars har jag bara tagit det lugnt hela dagen eller ja tills två kanske för då satte jag och syster igår och städa huset, men det slutade med att hon satte sig vid datan medans jag damnsugade och tvättade alla golv nere. Men hon ska ta här uppe sen så det e lugnt, eller ja det hoppas jag att hon gör ;) vi ska ju fira julen hemma så vi tänkte att vi kunde göra lite fint här ;)
Nu hade jag tänkt kolla på dagens julkalender, den e ju så jävla bra i år, riktigt länge sen som man bara längtade till att se den :D Och lilla charlie är ju såååååå söt :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0