Fredag

tjooo :D

Tack syster för att du väckte mig igår när jag precis somnat genom att komma in ocj lämna min dator -.- kunde inte somna förren en timme efter :( hmm..
Dagen idag har iallafall varit helt okej, pahah jag och Tova hade så mycket att prata om påvägen hem så vi stannade på vårt ställe där vi träffas på morgonen och snackade i en timme. haha. Ikväll blir det bara jag och syster som ska äta sen sticker jag till Tova och sover där för vi hann inte prata klart, haha nä jag skoja det är inte därför, men Sara kommer också ditt så vi ska ha lite mys :) imorgon är det den fjärde av de fem bullmornarna så snart är det slut och jag orkar inte ens tänka på hur lite vi tjänar av allt jobb vi lagt ner :(
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0