JULAVSLUTNING (y)

Tjuuuuu, Nu e det JULLOV :D (y)
sorry att et einte blev något inlägg igår, vi stack hem till Sara direkt efter skolan så jag ahde lixom inte tid. Men vi hade skit kul, vi gjorde kola och typ rispuffar med choklad. Sen kollade vi på paronormal activitie 2 (stavning), pahaha jag tyckte den var skit läskig men jag bli ju rädd jättesnabbt oxå så jag kanske inte kan dömma det :s Jajaj sen åt vi ju julmat och satt och snacka i flera timmar :D
vi somnade faktiskt hyfsat tidigt efter att vi varit lite rädda att det var demoner i hust eller ja jag och Amanda var rädda, Sara och Tova brydde sig inte, haha ;)
idag var det ju då avslutning och et var jättemysigt, först hade vi typ samling vid grandängen och några sjöng och lärarna läste en dikt, haha. Efter det gick alla till sina klassrum och vi hade jättemysigt vi satt i hemkunskaps salen och hade massa tända ljus och våra mentorer bjöd på massa fika, sen fick vi ju såklart betygen också, blev ungefär som jag förväntat mig.
Men vi slutade ju redan tio så nu sitter jag och gör ingenting :(
pusssssss♥
ps. bilder kommer sen när jag fått dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0