lördag

hello ja :)

usch jag har haft fult upp hela dagen, först så delade jag ju ut bullar, gick hem sov i typ en halvtimme sen var jag tvungen att gå upp och äta frukost så jag hann i tid till samlingen då vi skulle dela ut ägg. Det var klart vid tolv ungefär och Malle följde med hem här och sen var det ju träning vid ett tiden. Men nu sitter jag och kollar på teen mam weekend break :) och ikväll blir det bara mys med familjen. Imorgon ska jag och Sara ut och julhandla, wiiie :D haha jag har bara handlat till mammao ch pappa så jag har många att köpa ;)
pihihi, pappa kom ju hem igår och vi fick toblerone och två glas eiffeltorn där det var tuggummi i ett och karameller i ett, vi fick vars ett toblerone men dela på eiffeltronet :) Wiiie :D
nu ska jag med pappa till ica.
puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0