lördag.

Nu är det bara en lördag morgon kvar, vi gick upp allihopa och cyklade till kanelbullens för att hämta bullarna och en timme senare tror jag att vi alla sov igen så trötta vi var, vi somnade nog inte förrens 4 :s
Vid elva vaknade jag och kom på att jag hade träning klockan ett så jag smög upp och tog på mig sen väckte jag tova och sa att jag gick. Träningen var helt okej, vi spelade mest match men jag var inte riktigt på hugget idag. när jag kom hem hade systra min fixat upp ett spa i badrummet, och gud vad skönt det var det behövde jag. Hon gav min två ansikgtmaskar, fotbad. Franks manikyr och målade tå naglarna, sen noppade hon ögonbrynnen och gjorde en helkroppsmassage, hon utblidar ju sig till det i skolan eftersom hon går omvårdnad :D Gud det var jätteskönt, men det kittlade lite på benen ;)
ikväll blir det bara mys med familjen och kolla på så mycket bättre och äta massor av godis :D För er som kollar på så mycket bättre så är det ju Lalehs dag idag, hon är en av mina favoriter i det gänget, och timbaktu såklart!
puss♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

din syster får gärna öva på mig med:P

2011-12-03 @ 22:30:45
URL: http://flizanflizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0