naglar och läxor

har precis målat mina naglar, det är en sån sak som jag bara måste jag känner mig naken utan nagellak. Måste alltid ha det, haha. Just nu sitter jag och gör min musik läxa till nästa torsdag, kan lika bra vara i god tid jag brukar ju alltid göra allting i sista minuten annar :S Jag hade redan börjat men det är lita svårt för den ska ta exakt 90 sekunder så jag får fråga syster sen när hon kommer hem om jag kan redovisa den för henne så att man inte står där på torsdag och så pratar man antingen för fort eller för långsamt för att man är nervös. Jag har valt att skriva om Rihanna, men det står typ samma på alla fakta sidor men jag tror att jag har 90 sekunder nu :D
Det är en sak jag hatar, att redovisa. Det kvittar hur väl jag känner dom jag blir ändå alltid nervös och måste kolla i pappret hela tiden och blääää vad jobbig det är :(
puss♥


Pahah jag vet inte vad det fick för färg i webkameran men det är iallafall brunt ;)

Alla tjatar alltid om att jag ska ha mitt självlock i skolan så det hade jag idag, och på passet då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0