OnSdAg ;)

extremt trött idag då, jaao. Dagen i skolan var helt okej, kändes ganska kort, vi hade ju so prov första lektionen men det kändes bra, imorgon ska ju lärarna sätta betygen. Efter skolan gick jag hem och ungeför två kvart efter kom Sara hit, när hon slutat,hon var här i ungefär en timme innan hon skulle med bussen. Och sen skulle jag ju äta för att vi hade träning men Sanna ringde precis när jag ätit upp och sa att träningen är inställd pågrund av regn... Jag som hade förberet mig för träning :( Jajaja jag får väl dra mig in i duschen och sen gå och lägga mig jätte tidigt ikväll och kolla på oth, har inte kollat på det sen i lördags?! saknar det renad ;)
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0