Torsdag

tjooo :)

har varit och tagit nytt passfoto idag.. eehm ingen man gillar precis och hon som satt i kassan eller lucka eller vad man ska kalla det hade nog inte alla hästar hemma, pahah. Och så skulle man ju skriva sitt namn så jag satt och öva på det medans vi väntade på vår tur för jag har ingen signatur :s Men jag hitta ingen så jag skrev med min vnliga handstlil fast fulare, för när man vet att man måste skriva fint så blir det alltid jättefult och man fick ju bara ett försök, pahah. Sen fick man ju se hur det skulle se ut också, pahah kommer ju ite vilja vissa det för någon om man säger så ;)
Snart blir det mat. Och jag kom precis  på att det är torsdag och 1:a desember, pahah jag har gått och trott att det var onsdag hela dagen. Lite smått yr eller? Men nu har jag öppnat första luckan i min choklad kalender som jag fick av min snälla syster när hon varit i ullared, och min haribo kalender som jag fick av mammi :D
puss♥




aaah, kolla min fina nalle puh chaklad kalender (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0