Söndag ♥

förlåt att jag inte lagt upp förren nu men idag h ar varit så jävla bra!
Jag vaknade vid halv tio av min klocka för kvart över elva tog jag och Sara bussen in till nova, för att handla julklappar. Det blev en hel del och nu är jag klar mad alla min julklappar förutom lite till mamma och pappa :)
Nu när jag kom hem satte jag igång med julpyntet och nu har jag packat in julklapparna också. Det finns inget mysigare än att sitta på golvet och packa in julklappar och samtidigt ha hela rummet fullt med ljus och höra på julmusik (y)
nu ska jag göra några läxor som vi har till tisdag.
puss♥

bildbomb


Från igår ;)






haha vi bara fjönta oss lite ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0