Torsdag

jag vet jag har inte varit världens bästa påatt uppdatera på sistone, men jag tror att humöret är på uppe nu igen :)
Vi fick tilbaka våra redovisningar idag, i kemi där jag skrev om penicillin, och kan ni gissa var jag fick på den?! B/A!!!! WIIIIIIIE asså jag trodde int att jag skulle få så högt det är ju vg+/ mvg ungefär. har hela tiden trot att jag är jättedålig på kemi :s så jag blev jättenöjd! annars har det väl inte hänt något märkvärdigt i skolan.. Ja inte hemma helle för den deles :( pahaha så tråkigt liv ni måste tro att jag har, jag vet jag skrivet inte så varierat men jag ska försöka ansträng mig lite mer! HAr föresten börjat kolla på Snuer jul, syster kollade och å blev jag också sugen på det haha det finns en hel del riktigt klockrena händelser som man inte kan sluta skratta åt och spolar tillbaka till en 2+ ggr ;)
puss♥
hittade inga bra klipp på något av det roliga :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0