hejsvej

jag vet jag e inte social alls här menmen.

idag var jag o familjen och bowlade och åt sen på Max :)
jag var inte så bra på bowling för det var jätte längesen sist nu men det var kul ((:
och igår var jag hos kusinerna sen när Rebecca o pappa kom för att hämta mej så åt vi lunch där oxå och det blev vofflor :)
i förre går fick vi äntligen gjort klart albumet till farmor som egentligen skulle vara en julklapp men inte blev klar :)
och i söndags så var det fotbollsträning sen mötte jag, mamma o pappa kusinerna vid kranke sjön och gick en runda där med hundarna och fickade på isen :)
sen sov jag där till igår :)


det var lite kortfattar de senaste dagarne :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0