Fotbollasskola


Helloou ja :D

har varit på fotbollsskola idag, igår och i måndags, var skit kul. i måndags hade vi typ turnering på förmiddagen sen på eftermiddan spelade vi beachfotboll. Efter fotbollsskolan satt jag emily, amanda, persson och oscar kvar en liten stund sen stack jag emily och amanda till beachplanen och tränade emily till målvakt till åhus.
på kvällen hade vi spelar möte med fotbollslaget, där vi  pratade om smögen. Sen låg emily på mitt rum och försökte klara ett 1000 bitars puzzel på en kväll. Det gick inte så bra där kan jag säga ;)
igår hade vi också turnering på förmaddan, sen på efter middan var vi på badet. hahah, det var typ bara jag och lina som ville bada :p
idag spelade vi elva-manna match på förmiddan sen hade vi nån tekning tävling :)
efteråt hade vi vattenkrig, killarna mot tjejerna. Man blev ju inte liteblöt där, haha.
ochochochoch vet ni vad? det är bara EN VACKA KVAR TILL SMÖGEN :D



hahahha :D

sorry för att det inte är ny bild + att min spegel är LITE smutsi :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0