4 Mars

Hejsan :)

idag var skolan typ helt okej.
Efter skolan var det hem o kolla på oth :o asså jag e typ beroende av det jag vet inte vad jag ska göra när jag sett säsong 8, måste börja kolla på den snart men det e bara det att jag måste kolla utan text och jag som inte e så bra på engelska :/
jajaikv blir det väl mys med la famila ;) fast jag pallar inte kolla på "på spåret" som mamma o pappa ska kolla på :/
hmm japp men imon ska man hem till mormor och fira mamma :o jag vet det e konstigt att vi ska göra det hos mormor men så blev det :s
Och på söndag blir det bolwa med fotbollen :DD
och på måndag e det ju STUDIEDAG, WIIIIEE :DDDDDD Då ska man va med bästisarna och göra ngt :DD

Men nu måste jag gå men,,, e det ngn som vet hur man sätter in en heather? för Isa har gjort en till mej men vet inte hur jag ska lägga in den :s


Bara för att jag saknar sommaren till max och vill ha sommar nu, nu, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0