17 maj

HEJ :)

ussssch vad det regnar ute, blev ju dyngnsur när jag skulle till skolan imorse?! :o
och blåser gör det också :( fan trodde våren hade kommit nu. men nä då blir det dåligt väder direkt igen!
hhm, jaja skolan var som vanligt , jag och några andra i min klass gör en typ teater som hela klassen ska vissa, men vi kommeringen vart. Det är skit träkigt håller fan på att dö, vi kommer inte på ett skit. och den skulle vara klar innan skolan sluta... good luck. haha. jaja nu ska jag ner och laga mat, kyckling och risonisoppa passar ju perfect nu när det är dåligt väder och allt ;)
pappa är i frankrike med jobbet han stack igår, så i söndags frågade han mig en massa och vad det betydde och hur man sa det och så ;)

puss och kram :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0