allt möjligt :)

Hellu: D

jag hade utvecklingssamtal imorse, men det gick jättebra så jag behöver inte skriva mer om det ;)
Sen hade vi ju vårstaffeten idag också som jag sa igår, och pga många "sjuka" , *host* så fick jag spriga 1500 m istället för 1000 m, och så ska jag snart träna också, ja men det e ju öyckat ju :)
efter det så stack jag hem och skulle göra läxa till imon där vi ska skriva ut en sk från datorn vi skrivit men såklart har jag glömt det i skolan så kunde inte skriva klart, så jag får se om jag kan komma in i skolan ikväll på träningen, annars får jag fråga någon kompis! Fan blir så javla arg på mic själv varför gjorde jag den inte tiditare, men vi fick inte speciellt lång tid på oss heller så kunde inte göra det :((((((((((
jajajaja såg ut så här på vårstaffeten ;)




så hela klassen satt och klippte lakans bitar ock skrev på imorse ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0