dauuugen ;)

hejsan :) idag hardet varit en ganska bra dag, först var det ju skola och nu sitter jag här och har innnngeting att göra. Men snart bär det av ner till skolan för att spela fotbollsmatch mot lunds bk :) vi ska fan spöa skiten ur som :D hahah, jag kanska inte ska säga för mycket :s men jag tror faktiskt att det kommer gå bra, eller jag hoppas iaf ;)
nu ska jag snart ner och äta billllys pizza så blir det mat sen efter (a)
imon blir det konfirmation till både my och amelie. Och imon ska ju världen gå under, ja just det ja. haha. lite patetsikt ändå, bara för att det kom en gamal gubbe och sa att världen ska gå under imon så tror typ alla på det :/

jaja vi höres :)
pusssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0