en helt vanlig dag!

har punkar på min cykel så kunde inte cykla till idrotten för vi skulle vara på slingan, så jag och Tova fick gå, och det är ändå typ 1 km dit sen skulle vi ju springa där också. och då fick jag skit ont i mitt knä, har haft det innan också men jag har inte kännt det nu på ett tag. så jag vet inte om jag ska träna ikväll, får se hur jag gör.
Sen fick jag sluta tidigare för min franska blev inställd :) men har en massa läxor att göra så det blir att göra de innan jag gör något annat! fy ad det regnar ute asså, vi hade tur att det inte regnade när vi skulle gå till slingan, men när jag skulle hem ös regnade det, och eftersom jag har punkar min cykel var jag tvungen att gå ;((((( och det ska vara dåligt väder hela veckan :(
men jaja bara det blir fint väder på sommarlovet så e jag nöjd! :D




aw, tänkt att Zack har varit så liten och nu e han helt plötsligt tre år! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0