fredagen den 13

tjena :)

dagen idag har varit helt okej, Annelie (mentor) och Lenart (rektor) snackade med Hans (lärare) idag om vad vi tyckte om honom, att han typ planerar jättedåligt och så. Men sista lektionen när vi hade han sa han bara jag vi tar det nästa vecka sen var han helt normal! Ja, jag ska säga att det hade inte jg klarat jag hade nog varit lite småt konstig resten av dan! men jaja, lektionen flött på som vanligt. Och alla har ju tjatat om att det är fredagen den 13 idag men jag har inte haft någon otur, iallafal inte än men jag ska väl inte säga för mycket :s
Sen gick jag hem och tog en liten fika med mimmsi :)¨och nu ska jag nog ta och städa mitt rum, men ja det e sånt som måste göras :/




outfiten idag blev ett par tights och tjocktröja från ullared :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0