Hej hopp :D

Hejsan :)
förlåt att jag ite la upp ig¨r, hae fullt upp!
jag vaknade klockan 9 sen skulle vi till valpträff med Zack, men jag Emma och Felicia följe med mamma o pappa :)
sen år vi och sen åkte vi hem till Emma o Felicia så vi skulle hinna bada och lägga dom innan Marica och Jonas kom hem. Men Dom kom tidigare så vi var hemma igen vid åtta! och då kollade jag på Mästarnas möstare ;) och Hon ena trillade, hahahahahahha :D

Men idag har jag varit så jä*la trött :o Men det har gått ändå :) (y)
ooh vår klass e den jobbigast på hela jävla jordklotet! :o asså alla snackar as högt hela tiden så man får as ont i huvet! :(
men jaja, snart ska jag på fotbollsträning ;) synd att det är så kalt idag:/ Och vi sprang slingan idag på gympan och fyfan vad mycket håll jag fick :o Men jag har faktiskt inte så bra kondition även fast jag spelar både handboll och fotboll :( får väll träna mer på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0