hos Amanda

hejhej bloggläsare! :)

dagen idag har varit ganska bra :)
det har ju inte varit så bra väder men ändå sjukt varmt! Efter skolan ringde jag mamma och frågade om jag kunde sova hos Amanda, så sen stack vi hem till mej och tog mina saker och när vi skulle hem och Amanda skjutsade mej så gick typ något isönder men vi vet inte vad än?! :o
jaja, nu sitter vi hos henne och Magnus eller ska jag säga mange,hahah, kommer snart och hämtar oss så vi sover där :)
eftersom jag är hos henne får ni tyvär inga bilder idag men vi får se om det kommer senare :D
pussen!

Kommentarer
Postat av: fashionfairy

Sorry för sent svar.. a dagen igår var väldigt bra :) Hoppas att du får en fin fredag

2011-05-13 @ 11:36:30
URL: http://fashionfairy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0