Liseberg vafan :D


dagen igår var hur jävla bra som helst!
Jag var ju med handbollslaget på liseberg hela dagen. Vi hade samling klockan åtta på morgonen vid svaleboparkering, sen bar det av till liseberg minsan :D
Det var skit kul jag åkrte en massa karuseller som jag aldrig åkt förut! Men jag åkte inte atmosfear för jag gillar inte nersläpp och uppskjut, så får se om jag åker den i sommar ;)
men jag åkte en massa andra roliga.
Dagens bästa var i en karusell som var som en jätte stor gunga, fast istället för en gunga var det en typ klo där man satt, men den gick så fram och tillbaka och snurrade. Så satt jonna och christian bravid varandra och jag Amanda och Sara typ mitt emot, så när jonna och christian var uppe och kollade ner så fick jonna för sig att hon skulle spotta så hon gjorde det och len landade på en tjock kille med glasögon. Och vi fattade ju ingenting för ´rätt som det började christian skratta som en galning och vi skrattade åt honom för han såg så jävla rolig ut. Sen när karusellen var sltu sa han vad som hade hänt och vi höll på att dö av skratt!! hahahah, stackars killen som fick det på dig! ;)
pussen


så såg vi ut när vi stack men det varade inte så länge för det började ju regna där vi åra hår blev helt lockiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0