någonting...

HELLO :D


Igår kväll var det ju eurovision song contest... ja, jag kollade inte så mycket men de öfrsta tio låtarna var ju hur kassa som helst sen pausa jag lite och kom igen vid typ 17 elr något sånt.
sen såg jag klart det, men shiiet jag trodde inte att hans skulle komma så bra. jag trodde typ tia eller något sånt inte trea ;oo
men ja, han var ju faktiskt ganska bra ändå eller vad tycker ni?

jag orkade inte städa innan så måste göra det nu, smart av mig jue? att skjuta upp det hela tiden :/
mmh, jajajajajjajajaja jag är ändå glad idag fast jag vet inte varför, hahaha :D




vem har sagt att jag e normal?! :s


Kommentarer
Postat av: fashionfairy

hihihi knasiga bilder hihihi roliga

2011-05-16 @ 14:32:39
URL: http://fashionfairy.se
Postat av: fashionfairy

Det blir inga mer köp denna månaden hihi men kansle nästa :)

2011-05-16 @ 15:15:45
URL: http://fashionfairy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0