shopping ;)

chacha ;)

idag har jag varit och shoppat med Sara, köpte inte så mcket men letade jätte mycket efter shorts och sån ear cuff, men hittade ingen eller jo en men det kostade 300 kr och så mycket hade jag inte tänkt lägga på det :/
men hittade en söt kjol som var vit med typ något mönster, sån man ska ha högre upp. och sen köpte jag en tubbtop som var svart ovh brun också med mönster! Nu måste jag städa mitt rum, det tråkigaste som finns i hela världen. MEn av någon konstig andledning gillar jag att städa andras rum, haha :s
ikväll blir det titta på tv, vet inte riktigt om jag ska kolla på solsidan eller mästarnas mästare, hard decision...
hittar inget av det på hemsidan och pallar inte lägga in bilder sorry. det får bli en annan gång ;)
pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0