ULLARED HERE WE COME! :D

hello :)

idag har det inte hänt så mkt, skolan var helt okej men jag längtar ihjäl mig till imon då jag mamma o syster ska åkta till ULLARED :D ska bli så jävla kul! har varit där en gång men det var typ ett år sen! så nu har jag skrivit en lista med allt jag vill ha eller behöver, det blev ganska mycket :S och det konstiga är att vi bestämmde det igår! :o
mamma kom upp och frågade om vi ville bytta ut spa kvällen vi fick i påskas mot en tur till Ullared :))
och efter en tids tänkande bestämde vi ullared :D
Så vi ska väll sticka ganska tidigt imon. men det är det värt :D(Y)
ikväll blir det träning och sen hem och ta det lugnt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0