Ullared :)

Hej :)

idag har jag ju varit i ULLARED :)
det var så jävla kul, handlade gansk mycket, dt kommer bilde så småning om!
men jah handlade en mörkblå tjocktröja 78:- , ett par svarta cyklar tights 49,90 :-, ett par svarta tights 69,90 :-, ett par byxor i militärgröna med fläckar av svart och beiget 139:-, en röd och vit randig kofta 119,90 :-, en begie t-shirt med svart tryck 89,95 :- , en svart stor t-shirt med mimmi pigg på som jag ska ha som pyamas 79,95 :- och en rosa stor t-shirt som jag också ska ha som paymas 25 :-
Sen köpte jag några armand, en väska, asiksmaskar, shampo och balsam, och en mascara :)
blev faktiskt ganska nöjd till slut (y) :D
Men AC:n funkade inte i bilden hem så nu känner ja mej hur lökig som helst så sa gå och ta mej en kall dusch nu! Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0