VARMT :D

Halloj :)

dagen idag har varit jättevarm, typ 30 grader i skuggan här tror jag :)
Så jag håller tummarna på att jsg har fått lite färgidag! (y)
och idrotten var ju fruktansvärt varm, så man höll ju på att dö av värmeslagg, men et var ändå skönt! :)
Så det var många som hade vatten krig i skolan och man fick ju en och annan droppe på sig (:
Sen hade våra lärare bestämt vart vi skulle springa också (vi har något som heter vårstaffet på vår skola där åk 7-9 tävlar mot varandra, så man ska ju springa en bit var) och jag skulle spring vid starten på varv två där ALLA står och tittar;o även fast jag hade sagt till mia lärare att jag inte vill springa där eller till mål?!
jaja, morfar och Inger skulle ju flygga luftballong idag också men de sa att de var risk för regn och åska ikväll, jag menar ja visst?!^^
Så det blir träning ikväll istället! :D





så här såg mn ut idag!
Tröjan och väskan är från ullared! :)


Kommentarer
Postat av: fashionfairy

Hej hej :) Söt outfit

2011-05-12 @ 14:17:19
URL: http://fashionfairy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0