1: advent

asså förlåt att det nog blir ett kort inlägg men jag är så trött att jag knappt vet var jag har röv'a.Kan inte fatta att det reda är första advent bara fem veckor kvar till julafton ;)jaja, vi vaknade iallafall vid halv tio sen började gudstjänsten vi skulle på elva. Där var egentligen mat där efter men vi hade ställt klockan så vi åt frukost precis innan vi gick så vi var inte så sugna på julbord då :/
 Vi gick i stället hem och tog fotbad och ansiktsmask. En timme efter att dom stuckit hem så träffades vi ju igen med laget för vi skulle ju sälja julgodiset vi backat och 21 lotter, kan ju säga att efter ståt fyra timmar där var man ganska less på det, men som tur var så var maten klar när jag kom hem och jag trodde att jag skulle få lite mer energi men fy sören var trött jag är. ska gå och lägga mig jättetidigt idag typ åtta, haha.
Här är det halv orkan också så man blåste ju nästan iväg när man gick runt där och sålde lotter -.-
nä men vi får la höras imorgon :)
puss♥


haha en jättegullig bild på mig, pahah nä men det får ni leva med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0