FREDAG :D

slutade skolan redan vid ett idag, vi skulle sluta ett men vi hade matteprov så man fick gå vid ett om man var klar då :) Resten av skolan har varit som vanligt. Det känns som drt har hänt något speciellt men jag kan inte komma på vad det skulle kunn vara så. haha. ikväll blir det bara ta det lugnt framför idol och gå och lägga mig i tid för jag ska upp tidigare än vanlig skoldag imorgon då vi ska dela ut bullar med klassen. puuuh det kommer bli jobbigt! Men det possitiva är att jag kommer komma hem vid senast åtta tror jag och jag kommer ju inte kunna sova då igen när jag varit vaken i mer än två timmar så då har jag hela dagen framför mig ;)
puss♥





såg ut så här idag, pallade inte fixa håret imorse så jag satte upp en knut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0