FREDAG :)

fredag, fradag, fredag, fredag :D

dagen har varit så bra, på lunchen gick jag och några kompisar till ica för man fick grattis kanellbullar, godis och pepparkakor för dom är den 2:a bästa affären i sverige tror jag att det var. Sen hade vi bara en lektion kvar :)
snart kommer claris hit för twillightkväll. Jag vet inte om jag sagt det men har har beställt mitt första plagg från members. en träningströja och den hade kommit idag, blev jättenöjd.
imorgon kväll blir det bara jag och clara, mammi och pappi ska iväg och Rebecca också, men vi ska bara mysa och titta på film :D
puss♥


framsidan, inte världens bästa bildkvallitet menmen


och baksidan, fast här har jag ju vanlig bh.
det är iallafall en lila tajt t-


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fin rygg!

2011-11-18 @ 18:27:16
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

På tröjan* :)

2011-11-18 @ 18:27:27
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0