lördag

yees tre av fem tidiga mornar klara :) gick upp vid halv sex som de senaste två lördagarna. Det första huset vi kom till stod där en lapp att första gången dom skulle ut och hämta sina bullar utanför dörren så var där bara en påse med ett hål i och att dom ville att vi skulle kontakta dem. plus att dom hade lagt ut påsen med hål i. Men vi skrev en lapp och sa att vi trodde  att de kunde ha varit ett djur annars visste vi inte. Men när vi delat klart bullarna sa jag till tova att vi glömt att titta på påsen så vi vek upp den och,,,, asså det såg ut som om någon klippt ett hål i den det var verkligen bullformat och helt raka linjer. Så vi frågade hon vi köper bullarna av och hon tror inte heller att det var ett djur.
Men jag gick hem och fick en lite blund tror jag iallafall. Nu städar jag för fullt och ska sätta upp mina stjärnor sen.
Men jag ska nog ta en macka eller något nu, jag känner det börjar kurra i magen :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0