lördag kväll

kvällen har varit bra, vi åkte vid fem tiden och vi åkte in om farfars grav. Imorgon är det ett år sedan han dog så vi stod där en liten stund och tände ett ljus och bara tänkte. Kusinerna kom också dit. Farmors kalkon var  lika god som vanligt, alltså SUPERGOD, jag åt så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, och efter det var det glass och sen spelade vi pictunary (stavning) det spelet där man ritar så ska dem andra i ens lag gissa, det var jättekul. Sen åt vi tårta också, börjar tro att farmos gödar oss, hahah nejdå :) Men nu är vi hemma och Claris förljde med också för hon har ju inte sett alla avsnitt i säsong 8 på oth och hon har dem inte så vi ska kolla på något ikväll och kanse imorgon innan hon sticker :)
Sen ska vi ju till mormor också imorgon hon fyller år så.
Det är så mycket som händer imorgon 1. Mormor fyller år 2. Min farbror Stefan fyller år (han som vi firade idag)
3. Det är farsdag och 4. Det är ett år sen farfardog.
Men nu ska vi kolla på oth så vi hörs imorgon :)
puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns johanna! <3

2011-11-13 @ 12:36:48
URL: http://justlikemalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0