lördag

godmorgon, eller ja morgon och morgon, jag vaknade ju vid halt sex imorse så jag tog barapå mig och stack till kanellbullenskonditori där vi skulle träffas. Vi delade in alla i påsar så att vi bara kunde cykla och dela ut dem sen. Jag och Tova hade bara 8 hus plus våra egna så det gick jättesnabbt men vi frågade inte överallt som vi skulle eftersom jag var sjuk, men vi hade tänkt göra det tills nästa vecka så vi får lite fler. Det var iallafall svinkallt även fast jag hade jättemycket på mig. När jag kom hem tittade jag lite på tv så att jag skulle bli trött igen sen somnade jag och vaknade vi tio tror jag att hon va. Så nu har jag precis ätit frulle och ska nu göra mig iordning inför dagens fotbollstärning. Usch jag har inte tränat på en hel vecka och jag är fortfarande lite förkyld men det ska säkert gå bra :) det är ju bara en timme idag. Ikväll blir det ivåg till farmor och äta hennes JÄTTEGODA kalkon! puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0