måndag 7/11

dagen i skolan kändes låååång, hatar första dagen efter lov :( men vi hade inte så jobbiga lektioner och vi fick tillbaka våra svenska prov också, blev ändå ganska nöjd :) Kännde lite stänk av ont i halsen också idag, får hoppas att jag inte blir sjuk, man missar så mycket i skolan då och får jättemysket läxor sen efter :(
hahah dagens roligaste var sista lektionen då vi hade elevensval med sjuorna och niorna, och Tova tappar sin mobil mellan elementet och väggen och det första hon säger är "men ojdå" hahah men vi fick som tur var upp den.
på tal om Tova så ska vi ut i byn ikväll och fråga om någon vill ha bullar på lördag mornar som vi från vår klass kommer med, får hoppas att vi känar en del :)
puss♥


förlåt för dålig bild . Detta hade jag på mig idag ett par slappiga röna byxor med mönster på (eller militärbyxor som killarna i klassen kallar dem) och ett vanligt svart linne, hade  också min gråa runda halsduk för det var skit kalt i skolan :(


Kommentarer
Postat av: Felicia

johanna det stavas tjänar :P<3

2011-11-07 @ 18:52:49
URL: http://flizanflizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0